موسیقی

امروز وارد هفته ی ۲۲ شدیم ، اوتیلیا شیطون تر از قبل شده و داره خودشو بهتر میشناسه  تکون هاش برام خیلی واضح تر شده و حرکت ماهی وارش خیلی نرم و دوست داشتنیه   تقریبا هر روز با هم کلی موسیقی گوش می دیم، اوتیلیا سمفنونی های موتزات و باخ رو خیلی دوست داره، از فردا چیکوفسکی رو هم شروع می کنم تا ببینم نظر اوتیلیا چی هستش ؟

خواندن کتاب رو از هفته ی دیگه شروع می کنم، از هفته ی دیگه درک اوتیلیا از شنوایی خیلی کامل تر میشه و حتی شاید به صورت ناخوداگاه بتونه خیلی مسائل رو انالیز کنه.


اسم هایی که ماز انتخاب کرده اینه 

فرین، ایرین، ایریانا،  راتا، اندیا

عین پسر بچه های ۳ ساله، دائم میگه اسم اوتیلیا رو دوست ندارم، هیچوقت فکر نمی کردم انقدر روی بچهمون حساس باشه. حساسیتش خیلی بالاست.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 16:02 http://79681.blogsky.com

راستش من ایریانا رو دوست‌تر دارم

هنوز با بابایی داریم اسم انتخاب می کنیم

نسیم جمعه 30 تیر 1396 ساعت 06:06 http://www.mannevesht73.blogfa.com

سلام خیلی هم عالی
باریتعالی صبر مضاعف عنایت فرماید خواهر

نسیم پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 02:14 http://www.mannevesht73.blogfa.com

سلام این اسما رو خداوکیلی از کجا آورده؟بهش بگو یه اسمی لااقل بگو که از روش بشه جنسیت بچه رو تشخیص داد نیاز نباشه شلوارشو بکشن پایین :|

سلام
من به تصمیمش احترام میذارم، هر اسمی که انتخاب کنه، اسم دوم اوتیلیا خواهم گذاشت.
به احتمال زیاد اسم دخترمون میشه اوتیلیا ایریانا
صبر و درک متقابل از مهم ترین فاکتور های زندگی مشترک هست.

:) پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 00:26

ولی انصافاً اوتیلیا از همش بهتره ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد