دو ماه

سلام

من اومدم.

فکر می کردم تو مرخصی زایمان میتونم کلی پست بنویسم ولی نشد، سرم خیلی شلوغ هست.

نگهداری نوزاد خیلی کار سختیه

شارلوت من  این هفته دو ماهش  شد، این ۸ هفته زندگی من و ماز خیلی متفاوت شده از قبل

هم خیلی نزدیک شدیم، هم خیلی دور

خیلی تغییر کردیم، هر دومون


شارلوت

http://s9.picofile.com/file/8316496934/20180112_044303.png


من و شارلوت، همیشه تو بغل من کلی حرف میزنیم با هم تا دخترم تصمیم بگیره بخوابه

http://s9.picofile.com/file/8316496942/20180112_044330


نمیدونم چرا نمیشه عکس قرار داد


بعدا کلی عکس میگذارم.


نظرات 2 + ارسال نظر
سارا شنبه 23 دی 1396 ساعت 18:34

عزیزکمممم وای من دلم ضعف رفت براش^.^ الهی الهی الهی که سلامت باشه همیشه*.* خیلی دوسش دارم:)

:) جمعه 22 دی 1396 ساعت 22:42

سلام دوست عزیزم
سال نو میلادی برات پیام تبریک فرستاده بودم ولی فقط قسمت اول پیام یعنی همون سلام اومده...
چقد نازه شارلوت، عکسش رو به مادرم نشون دادم بوسید :)
اجازه دارم عکس ها رو ذخیره کنم؟
یادته اولین عکسی که گذاشتی گفتم شبیه خودته الان هم میگم شبیه خودته درسته؟ وقتی عکسی از عروسیتون رو گذاشته بودی عکست رو اونجا دیدم البته از نیمرخ -_^
از خدا میخوام که همیشه بهترین های خدا نصیبت بشه دوستم
خیلی عزیزی خیلی، ببوس صورت شارلوت رو خیلی عزیزه

سلام
من عکس های واضح از شارلوت تو دنیای مجازی نمیگذارم که اگر کسی سیو کرد مشکلی بوجود نیاد.
روزهای اول شبیه ماز بود ولی الان تا حدی شبیه من هست، ترکیبی از ما دو نفر هست.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد