اهنگ ایرانی

اینکه من از اهنگ هایی تتلو یا بنیامین یا پاشایی یا بقیه خواننده های جوان ایرانی خوشم میاد، خیلی فاجعه است 

 ماز میگه اینها چیه که گوش میدی 


برام جالبه خوب 

نظرات 6 + ارسال نظر
:) چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 21:35 http://my-netbook.blogsky.com

خوب در برابر من که ریزه میزه هست :)

باران چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 09:46 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

دینا جان لطفا نظرهای منو که درباره خودمه عمومی نکن ممنون

باشه

همون که باهاش قهر کردی چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 02:55

راستی داشت... امیدوارم سیب کوچولوجان سالم به دنیا بیاد.
خدافظ‌.

ممنونم

خداحافظ

همون که باهاش قهر کردی چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 02:51

اگه روانپزشک می شدم می دونی چی تجویز می کردم؟فکر کردن !مولوی خوانی... ریچارد باخ....والت ویتمن....سهراب سپهری....نگاه کردن به آب روان سه بار در روز... بوسیدن طلوع خورشید هرروز راس ساعت ... تماش غروب هرروز راس ساعت !تجویز دیگه م برای بیمار این بود که هرروز اون کاغذ و قلم رو بگیره دستش هرچی از دهن مغزش در میاد بنویسه حتی رکیک ترین ناسزاها!براش تجویز می کردم یه جوجه رو بزرگ کنه و تمام مراحل زندگیش رو ببینه...تا آخر! اینجوری دل کندن رو هم تمرین می کنه ...و دوست داشتن و مسئولیت پذیری رو !(وسط تجویزام گوشی محکم افتاد رو لبم) . ولی خب پزشک نشدم اما تا ابد به نوروترانسمیترهای محترمی که منتظرن از بیرون یه آنتی دپرسانتی برسه که حرکتی از خودشون نشون بدن بیلاخ می دم‌!

قهر نیستم ولی ترجیح میدم رابطه ی دوستی ساده بمونه.

:) سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 21:52 http://my-netbook.blogsky.com

دینا جان من تازه متوجه عکس شدم
الهی،چه ریزه میزه هست :)
خدا نگهدارتون خانوم گل :)

اتفاقا سیب بزرگیه
ممنونم عزیزم

باران سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 13:27

سلام عزیزم بهترم دینا جون ولی بگم خوب خوبم دروغ گفتم ولی دارم سعی میکنم بهش غلبه کنم به بارداری فکر میکنم سعی میکنم چیزای خوب رو تجسم کنم چند روز پیش هم خودم یه مسیر کوتاه رو رانندگی کردم
دارم کتاب معجزه شکر گذاری رو هم میخونم خیلی خوبه

خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد