سیب کوچولو

نزدیک ۱۰ روزه که پریود نشدم، رابطه ی پرخطر نداشتیم، بی بی چک ها منفی بودن.

امروز رفتم تا مطمئن بشم که چه خبره ؟

در کمال تعجب جواب ازمایش خون، مثبت بود.

جالبه که کاندوم ها و بی بی چک ها خوب نیستند !


شک بزرگی هست، هم برای من و هم ماز. هیچکدوم امادگی بچه رو نداریم.

سیب کوچولوی من مواظب خودت باش :)

نظرات 8 + ارسال نظر
اولدوز پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 03:33

بله
فکر کنم به رابطه جنسی بدون ابزار پیشگیری می گن رابطه ی جنسی محافظت نشده
دوستان مزدوج بهتر می تونن راهنمایی کنن باز

نل جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 13:05

خیلی خوشحالم برات عزیزم.چقدر خوبه.اینروزها خبر نی نی داشتن زیاد میشنوم.خیلی خوشحالم:*
ایشالله سالم و سلامت باشه و قدمش خیر:*:*

مرسی گلم

بی رنگ پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 03:52 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

سلام
رابطه پر خطر به معنای رابطه مشروع نیست
برای خودم جالب نیست که این حرفو بزنم
ولی شاید زمانی باردار شدین که در شرف رابطه کامل نبودین.
گرچه ورود فرزندتون به عنوان عضوی از خانواده چندان به خواست شما نبوده
ولی بازم غافلگیری قشنگیه...!
اگه از قبل اطلاع داشتین ،
خبر ورودش اینقدر بهتون مزه نمیداد !
اینطور نیست ?
.
.
تبریک میگم

سلام
ممنونم
نمی دونم ولی از وجود سیب کوچولو خوشحالم فکر نمی کردم برخورد من و ماز انقدر خوب باشه

Baran دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 19:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

تبریک مامانی شدن و سال نو
سلام

ممنونم عزیزم
سلام

اولدوز دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 03:57

رابطه ی پر خطر به معنی رابطه نامشروعه

جدا؟

:) یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 23:08 http://my-netbook.blogsky.com

مامان خانوم تبریک میگم
به به چه عالی
انشاءالله قدمش نیک باشه، زیر سایه بابا و مامانش سلامت باشه
چقدر خوشحال شدم
همیشه شاد باشی خانوم :)

مرسی گلم واقعا مرسی

رها یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 03:24 http://raha-bash.blogsky.com

خب این اولین پستی بود که من از وبلاگت خوندم.
بعدش خوشم اومد و همه پستا رو خوندم :)

اول اینکه تبریک میگم بخاطر کوچولوی دوست داشتنی که تو راهه
دوم اینکه وبلاگ جالبی داری و پست ها و حرفات به دلم نشست. پس با اجازت با وبلاگت همراه میشم :))

خوش اومدی گلم ممنون

دل ارام یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 02:49

ای جان
مبارکه

ممنونم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد