قانون

بلاخره شروع کردم به کاری که مدتهاست دلم‌ میخواست انجامش بدم ولی فرصت نمیشد. شروع کردم به خوندن کتاب قانون، دوست داشتم پیش ابن سینا بودم و پیشش دانشاموزی می کردم.

خیلی جالبه. دوست دارم زودتر به قسمت روانپزشکیش برسم و یاد بگیرم سردی مغزی که بسیار میگن دقیقا چی هست؟

نظرات 9 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 02:06 http://www.kharnebesht.blogsky.com

ممنون بهترم شکر امروز چند صفحه ای تونستم درس بخونم
جیک جیک جیک جیک

چه خوب

نسیم یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 01:16 http://www.kharnebesht.blogsky.com

جیک جیک؟
سلام من اومدم

سلام
بهتری؟
جیک جیک

فرزانه دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 12:53 http://baghanar.blogsky.com/

ببخشی دارم کشش می دم فقط چون اسم این آدم اومده اینجا بدون این که خودش بدونه و دفاع بتونه بکنه باید بگم. ایشون پیرمرده این که سوابقش در دانشگاه برلین نیست دلیلش رو نمی دونم ولی تو سایت نظام پزشکی ایران می تونی سرچ کنی "عارف قنبرزاده علی بلاغی " که این نشون می ده این بنده خدا مجوز از نظام پزشکی داره که بعید می دونم کسی به صحت اطلاعات نظام پزشکی شک داشته باشه. من ایشون رو از نزدیک دیدم و از تجربه پزشکیش استفاده کردم واقعا برای من جواب داد. فکر می کنم نباید از اول اسم کسی رو می آوردم که مجبور بشم اینقدر هم توضیح بدم و وقت تو رو بگیرم. شرمنده و موفق باشی

من هیچ پیج یا مطلب یا بیوگرافی یا لیست گرجوییت شده ای از این اقا پیدا نکردم. تو گوگل اسکولار و ریسرچ گیت هم چیزی پیدا نکردم.
الان رفتم سایت نظام پزشکی و ایشون به عنوان دکتر عمومی بودن
اما من چیزی در مورد تخصص در زمینه ی طب سنتی در دانشکده های پزشکی المان، پیدا نکردم، ربطی به سن نداره. معمول لیست گرجوییت شده ها با رشته و سال طبقه بندی میشه. دانشگاه های المان نسبتا قدیمی هستند.

فرزانه یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 19:15 http://baghanar.blogsky.com/

خوشحالم که رفتی و سایت دکتر قنبری رو دیدی . البته ایشون هم ادعا نداره که طب بوعلی رو داره اجرا می کنه. همون طور که می دونی اختلاف نظر در طب سنتی هم مثل مدرن بسیار زیاده. ولی ایشون رو از اون جهت گفتم ببینی که تحصیل پزشکیش رو در آلمان انجام داده ولی با استفاده از شیوه های سنتی علاقمند شده که راهکارهایی برای درمان ارائه بکنه. و ظاهرا در درمان دیابت به شدت موفق بوده . البته من اصلا از پزشکی مدرن و سنتی هیچی سرم نمی شه فقط نتیجه کار این دکتر رو قبول دارم و صد البته هیچ تعصبی هم نسبت به موضوع ندارم

اتفاقا در مورد این فرد به المانی سرچ کردم و دانشگاه های برلین رو چک کردم، متاسفانه چیزی پیدا نکردم، سعی کردم کارهای تحقیقاتی و مقالات و یا پایان نامه هارو در این بخش چک کنم ولی چیزی نبود. برای همین نمی تونم مطمئن باشم از فارغ التحصیلیشون ولی اگر واضح تر خودشون رو معرفی کنند میرم و‌ تحقیقات و مقالاتشون رو می خونم.

حنّا ... یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 03:38 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

باورتون میشه اگه بگم وقتی فهمیدم طبعم بلغمیه گریه کردم؟

رلستشو بخواین هنوز نمیدونم چی بنویسم ...
میخوام آموزشی باشه و آگاه کننده و البته جالب
راهنمایی داشتین بگین
استقبال میکنم

چرا گریه کردی؟
راهنمایی من این هست که خود کتاب قانون رو بخونید

فرزانه شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 12:54 http://baghanar.blogsky.com/

طب سنتی ایران بسیار غنیه ولی کمتر با روش های امروزی درستی یا نادرستیش بررسی شده. با توجه به این که ایرانی ها الان از طب مدرن سرخورده هستند اگه کسی با تلفیق متدهای مدرن و سنتی بتونه راهکار بهتری پیدا کنه خیلی خوب خواهد بود. یکی از این افراد دکتر قنبری هست که من آدرسشو برات می ذارم شاید مفید باشه
http://diabetnovinteb.ir/?page_id=2

من که کتاب قانون رو به المانی می خونم، خیلی از جاها مترجم کتاب زیر کتاب مسایلی رو بیان کرده و حرفهای ابن سینا رو بررسی کرده و یا توضیح بیشتر داده و به زبان و کار امروز توضیح داده. خیلی جالبه.
نمیشه گفت طب مدرن بده، به نظر من طب مدرن از طب قدیم استفاده کرده وکاملترش کرده. چطور با وجود طب سنتی امار فوت ادمها در سالهای گذشته خیلی زیاد بود ولی با طب مدرن امید به زندگی خیلی زیاد شد و درمان بسیاری از بیماری ها انجام شد در حالی که قبلا بیماران از همون بیماری می مردند. من با سرخورده شدن موافق نیستم.
این سایت رو دیدم و متاسفم برای این اقا، من با رفرنس دادن به کتاب قانون ابن سینا میگم که بعضی از چیزهایی که نوشته شده تو این سایت، اشتباهه.

حنّا ... شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 04:50 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

عه چه جالب
من تو فکر نوشتن مطلبی راجب مزاج ها هستم !
خوشحال میشم بعد از ارسالش ، نظر شما رو هم بدونم !
راستی همه ش ترجمه شده به فارسیه ؟
یه ضرب المثل هست که میگه « ترشی نخوری یه چیزی میشی ! »
حتی ابن سینا گفته که خودت عسل بخور و به دشمنت ترشی بده !!!
چون ترشی سرده و باعث سردی مغز میشه و در نتیجه مغز درست کار نمیکنه و تنبل میشه ! و عسل جزء گرم ترین گرمیجات !
البته این بیشتر برای افراد سرد مزاج هست که سردی جاتپ باید با مصلحش استفاده کنن ( مثلا ماستو باید با پونه بخورن تا خنثی بشه ) وگرنه به « کُندی مفرط » دچار میشن ...
ینی تنبل و بی تحرک میشن !!
من خودم بلغمی مزاجم ( مزاج سرد و تر )
و باید لبنیات کمتر بخورم ...
جالبه که سابقه یرقانم دارم !

حتما میخونمش. کی می نویسیش؟
بستگی به طبع بدن داره، برای یه عده ترشی خوبه و برای بقبه نه.
چه جالب، منم بلغمی هستم

:) سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 14:40 http://my-netbook.blogsky.com

باز باران باریدخیس شدخاطره ها مرحبا بردل ابری هوا هرکجا هستی باش آسمانت آبی وتمام دلت ازغصه ی دنیا خالی
به چندتا از دوستام فرستادم گفتم بهت بفرستم :)
لحظه هات شاد دوست من

خیلی ممنونم گل من
حالت خوبه؟ چه خبرا؟

:) دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 18:15 http://my-netbook.blogsky.com

منم عاشق مطالعه ام :)
موفق باشی خانوم :)

مطالعه خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد