زن دوم !

ببخشید که دیروز و پریروز نشد پستی بذارم، یکم درگیر بودم.

اما موضوعی که دلم میخواد نظرتونو راجع بهش بدونم، قضیه ی زن دوم هست ؟ برای مغز من غیرقابل درکه. یعنی زن دوم رو یک خیانت باید حساب کرد یا یک حق اجباری.

چرا مسئله ی تعهد انقدر بهش بی توجهی میشه؟ 

واقعا تو این مسئله گیجم، تا الان خیلی ازین موارد همه پنهانی بودن ولی با اجازه ی زن اول رو دیگه هیچ جوره نمی فهمم  تو این شکلک فکر کنید داره از گوشهام دود خارج میشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
حنّا ... دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 02:29 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

همونطور که نسیم گفت ازدواج با چهار زن همزمان بصورت عقد دائم تو قدیم که زن ها بخاطر جنگ های مختلف بیوه و بی سرپناه می شدن مرسوم و عادی بوده
و از طرفی از ازدواج از روی شهوت و هوسبازی هم نهی شده ( یادمه تو یه حدیث خوندم )
ازدواج مجدد خوشبختانه از نظر عرف و اکثر مردم هنوز یه چیز عادی نیست و کسیکه دوبار ازدواج میکنه رو زیاد تحویل نمیگیرن و دید منفی از بین نرفته و نخواهد رفت.
ازدواج مجدد دلایل متنوعی داره
بنظر من علت اصلیش ازدواج های سنتیه یا ازدواج هایی که هیچوقت عشقی توش به وجود نمیاد
زن اول به قول خودتون باید مردو باد کنه تا به فکر ازدواج مجدد نباشه و واقعا کم پیش میاد بنظرم که ازدواج از روی هوس باشه......
در کلیت برای ازدواج مجدد دلایل پذیرفته شده ای هست که نیاز جنسی شدید یا عدم ارضاء نیازهای روحی و جسمی مرد از راه درست یعنی توسط همسر اول و برای آلوده نشدن به گناه ، علاقمند شدن به یه زن دیگه _ در صورت سردی مفرط در رابطه اول و سنتی بودن ازدواج _ و ... جزئی از اونه
راستی این مسئله زن دوم ...
اگه بصورت پنهونی باشه قابل پیگیری توسط قانون هست
و به زن حق طلاق یه طرفه میده
با این همه ، خوشبختانه این پدیده در افراد تحصیل کرده خیلی کم اتفاق می افته پس این آمار رو به نزول هست مطمئنا
خواستید برای کسب اطلاعات بیشتر ،
تو گوگل دلایل رو سرچ کنید
موفق باشید

زنهای ایرات، این رو مدیون رضاشاه هست که زن دوم و صیغه رو تو ایران ممنوع کرد.
این روزها امار خیانت و صیغه و زن دوم، خیلی بالا هست.

نسیم یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 02:36 http://www.kharnebesht.blogsky.com

یه چیزی بگم باور نمی کنین
توی خوابگاهمون یه دختره بود با مادرش و هووی مادرش توی یه خونه زندگی می کردن با ۱۸ تا بچه .بلوچ بودن.یه بار گفتم آخه مامانت ناراحت نمیشه؟دعوا نمیشه بین دوتا مامان؟؟۱۸ تا زیاد نیستین؟گفتش اوووو برو بابا خیلی هم خوش می گذره تازه به بابان می گیم زن سوم بگیره تعدادمون کمه

واقعا
چه جالب

نسیم پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:27 http://www.kharnebesht.blogsky.com

یه بار به بابام گفتم چرا دوباره ازدواج نمی کنی؟گفت یه بارش برای هفت پشتم بسه همونم گ.و.ه خوردم.گفتم ولی بابایی ولی اسلام حق همزمان چهار بار گ.و.ه خوردن رو هم داده ها چه برسه به ازدواج بعد طلاق!گفت بسته بچه پاشو برو پی کارت.

چه جالب

اینک شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 03:36

همسر من که رگ ترحم ش روشن شده. احساس وظیفه بهش دست داده!
چون همکار مجردش، پیشش دردل کرده که کو خواستگار؟ پول دارم. ماشین دارم . شغل دارم. ولی چون شوهر ندارم

اوه حالا متوجه شدم. این رگ ترحم نیست، احساس وظیفه نیست.
اون میخواد حامی و برنده یه ادم بشه و فکر می کنم تو خونه و با شما این حس حامی بودن ارضاش نمی کنه. به قول مادرشوهرم مرد رو باید دائم باد کرد و نقشش رو مهم جلوه داد.
شاید یکی از عواملی که همسرتون زن دوم گرفته همین باشه. فکر می کنم اون میخواد از یه زن دیگه این ارضا شدن روحی و حمایت رو بگیره.

دل آرام جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 16:32

باید از خودشون بپرسی
به تعداد زنهای دوم، دلایل هست.
بعضیا از خانواده سطح پایین هستن و آقا تنها عیبش زن داشتنشه. مرد هم کلی زبون میریزه، یا وعده ی طلاق اولی رو میده، و از این چیزا
بعضی زنها نمیدونن مرده زن داره
بعضی میگن بذار یکی باشه حتی نصفه نیمه

من با چند زن اول صحبت کردم، از بیمارهام بودن ولی تا الان زن دوم ندیدم.
خیلی دردناکه

بهار جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 03:46 http://likespring.blogsky.com

منم با زن دوم خیلی مشکل دارم و اصلا تو ذهنم نمیگنجه.از طرفی یه زن باید تو زندگیش جوری رفتار کنه که مرد به کس دیگه نتونه فکر کنه.

من مشکل اصلی رو زن اول نمی دونم. من تو ایران بعضی خانم هارو دیدم که واقعا خوب بودن ولی شوهرشون رفته سمت خیانت و زن دوم. شاید زن اول مشکلاتی داشته باشه ولی این هیچوقت دلیل بر خیانت و زن دوم نیست.

:) پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 19:41 http://my-netbook.blogsky.com

دینا ی عزیز سلام خوبی؟
والا من سنم اونقدی قد نمیده که چیزی بگم، ولی تو اون کسایی که زن دوم دارن متاسفانه اون خانوم براشون عزیز تر از خانوم اول بوده این موضوع رو تو چند تا از اطرافیان دیدم...

سلام گلم
به نظر من هم دلیلی که مرد میره دنبال زن دوم، باید یه سری مشکلاتی در رابطه شون و همچنین خود مرد باشه. راستش من زن دوم رو درک نمی کنم، چرا یه زن باید بخواد زن دوم بشه؟ چرا یه زن باید بخواد خیانت کنه؟ چرا یه زن انقدر خودش رو دست کم می گیره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد