یکمی توضیحات

خوب فعلا تا اخر هفته اف هستم، مازیار افم کرده 

فکر کنم بهتره یه توضیحی در مورد خودم بدم، مازیار بهم کلی نصیحت کرد که به دنیای مجازی اعتماد نکن و ازت سو استفاده میشه و ایرانی ها ... و ...  اسمم دیناست که یه اسم الکی هست، اسم مازیار هم الکی هست و اسم های واقعیمون نیست. من ۳۱ سالمه، البته الان ۲۰۱۷ هست و جولای میرم تو ۳۲، مازیار هم ۳۷ سالشه. 

مادر من ایرانی هست و پدرم آلمانی، آلمان بدنیا اومدم و بزرگ شدم. روانپزشک هستم، مازیارم روانپزشکه. حدود ۱۰ ماه که ازدواج کردیم و تو ایران زندگی می کنیم.

 تو مطب مازیار کار می کنم و علاوه بر اون یه سری کارهای داوطلبانه انجام میدم.

دیگه چی بگم؟

اگه سوالی بود من جواب میدم 

نظرات 14 + ارسال نظر
نسیم شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 01:23

خدا مرگم بده اون Deutsch که من نوشتم وسطش یه w خورده
من ب گناهم فکر کنم دستم خورده

اشکالی نداره

نسیم جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 23:24 http://www.kharnebesht.blogsky.com

یه جور عادت شده
سه دلیل می تونه داشته باشه در نظر شخصی من :
۱.مودبانه تره مثلا می خوان برن دستشویی می گن می رم یه سر حیاط یا می گن برم خلا xela
۲.افزایش بار معنایی و تایید کردن رو حرفشون
۳.نیش و زخم زبون زدن و تا هم فیها خالدون طرف رو سوزوندن (تا هم فیها خالدون کسی رو سوزوندن یعنی کسی رو شکنجه و آزار دادن)

به نظر من مورد سومی از همه قوی تره

نسیم جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 04:16 http://www.kharnebesht.blogsky.com

خب به این دلیل کنایه که خیلی در صحبت کردن ما ایرانی ها رایجه کنایه زدن!عین نقل و نبات!ولی من واقعا هنوز نمی دونم کجای پیام هام مبهم بود...‌

منظورم اینه که چرا رک حرف نمی زنن. چرا با کنایه و یواشکی حرف می زنن؟

نسیم پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 14:35 http://www.kharnebesht.blogsky.com

...Nein ich spreche nicht dweutsch
Sehr wenig
فرشته یه دوست مجازی قدیمی بود اتفاقا و از قضا فرشته خانوم روانپزشک بود و مسلط به زبان آلمانی. اما یکباره گمشون کردم .فکر کردم شما ایشونید... خب نمی دونم چند تا روان پزشک ایرانی ممکنه باشه که آلمانی رو مسلط باشه.... البته من از زندگی ایشون جزئیات رو نپرسیدم و نمی دونم از والد آلمانی بودن یا خیر ولی صاف و ساده نوشتن شما باعث شد شک ببرم که شاید شما ایشونید چون یهو از شبکه های مجازی ناپدید شدند. من یه عذرخواهی به شما بدهکارم فکر کنم در کامنت گذشتن زیادی از اصطلاحات فارسی استفاده کردم .شما روان می نویسید یک درصد هم به ذهنم نرسید شاید منظورم رو متوجه نشید اما پاسخ هاتون رو که دیدم متوجه شدم کنایه نزدید و فقط منظورم رو متوجه نشدید.ببخشید دیگر پیام رو با حداقل اصطلاحات و به صورت سره می نویسم.

چه جالب متاسفانه باید بگم که من فرشته نیستم.
ممنونم از لطف و درکت اما من چرا باید کنایه بزنم؟

نسیم پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 10:31 http://www.kharnebesht.blogsky.com

?Sie sind meine Schwester....Fereschté

Können Sie deutsch sprechen?
Danke liebe
Was bedeutet fereschté?
Engel?

فرزانه یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 19:24 http://baghanar.blogsky.com/

در مورد این که ما چرا دوست داریم خودمون رو به یک خارجی اینقدر بد معرفی کنیم داستانیه که فکر می کنم شما به عنوان یک روانپزشک باید دلایل روانیش رو جستجو کنی.دوستانی داشتم که وقتی خارج از ایران هستند خودشون رو ایتالیایی یا یونانی و اسپانیایی معرفی می کنند انگار ایرانی بودن خیلی ننگ آوره.داخل ایران هم خیلی ها رو می بینم که دوست دارند هر طور شده خودشون رو خارجی معرفی کنند شده حالا چندسالی فقط در یک کشوری زندگی کرده باشن.در واقع ملیت خودشون رو حقیر می دونند.البته این که شما با فرهنگ آلمان احساس راحتی می کنی طبیعیه وطن شماست اونجا بزرگ شدی ولی قطعا در آلمان هم مردم معایب زیادی دارند و همین طور محاسن فراوون.بی انصافیه آدم بخواد بگه ایرانی ها خیلی بد هستند قطعا من که تو ایران بزرگ شدم توی ایران احساس راحتی بیشتری دارم.این امور مطلق نیست.خوشحالم که آدم با حوصله ای هستی دینا جان

به نظرم بعضی ایرانی ها ترحم رو دوست دارند ولی همه ایرانی ها نمی خوان خودشون رو بد معرفی کنن. مثلا مازیار تو اولین دیدارمون واقعا خوب بود و از ایران و ایرانی هام تعریف می کرد.
بعضی کشورها برخورد بد با ایرانی ها می کنن ولی برخورد المانی ها با ایرانی ها خوبه. متاسفانه بعد از حمله های تروریستی به فرانسه و المان، کشورم خیلی سخت ویزای ورود میده.
باهات موافقم. هر کسی عیب داره، خوبی هم داره.

فرزانه شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 12:59 http://baghanar.blogsky.com/

خب پس با جامعه ایرانی بیگانه نیستی ولی خوب فارسی می نویسی معلومه مادرت خیلی به فرهنگ ایرانی احترام می ذاشته.
ایرانی ها اونقدر هم بد نیستند نگران نباش . میزان بدی ما دقیقا همونقدره که سایر ملت ها هستند . فقط مشکل اینه که ما خودمون بیشتر از بقیه ملت ها سیاه نمایی می کنیم و این یک مشکل فرهنگیه توی ایران .

مادرم عاشق ایران و زبان فارسی هست.
به نظر من میزان بدی ملت ها با هم فرق داره. ادم تو بعضی کشور ها خیلی راحت تر از بعضی کشور های دیگه زندگی می کنه.
چرا ایرانی ها سیاه نمایی می کنند؟ همیشه چیزهای بد رو می بینند؟

دل آرام پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 07:23

هر چیزی تعادلش خوبه. رابطه مجازی هم همینطور.
خیلی نباید زود قاطی شد و اعتماد کرد. البته بعضی وقتا رابطه های خوبی شکل میگیره

درسته گلم باهات موافقم

:) چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 21:53 http://my-netbook.blogsky.com

مردمی که گل ها را دوست میدارند خود از ان گل ها دوست داشتنی ترند مثل شما...

Sara سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 20:24 http://www.commaa.blogsky.com

اره به مجازی اعتمادی نیست. ولی سو استفاده هم درصورتی اتفاق میفته که از حد یه رابطه مجازی فراتر بریم:)

یادم باشه ارتباطمو در حد مجازی و متعادل نگه دارم

زرین سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 16:36

منم خوشحالم که پیدات کردم..خوب میکنی با اسم مستعار مینویسی..

مرسی گلم

:) سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 13:08 http://my-netbook.blogsky.com

انشاءالله همیشه خوشبخت باشی دوست خوبم

ممنونم گلم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 11:15

سلام.خوشحالم که وبتو پیدا کردم.و خوشحالم که اومدی ایران.
یه سوال دارم راجع به دختر 2سال و نه ماهم.راه ارتباطی دارید یا توهمین وب کامنت بذارم ایا وقت دارید راهنمایی کنید.چون من شمال هستم و تهران نیستم

سلام
نمیدونم به صورت مجازی میتونم کمکتون کنم یا نه. مشکل دخترتون چی هست؟

لبخند ماه سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 10:39 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

سلام دینا جان.
ممنونم که از خودت گفتی. خوشحالم از اشنایی باهات
ادرسم عوض شده. لطفا به این ادرس رجوع کن

سلام گلم
ممنون که ادرس جدیدتو بهم دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد